Scandindustrial

Low-budget ipari stílusú étkező...

2017. június 25. 17:04 - Scandindustrial

...csak hát sok munkát kell belefeccölni.

Az eggyel korábbi posztban belengettem az új étkezőasztalt. Íme, egyelőre három székkel:

p70625-141427.jpg

Még mielőtt megjelennének a fanyalgók (így is meg fognak, de talán lesz egy-kettő, amelyik olvasni is hajlandó): tudom, hogy nem egy vadiúj ötlet, amivel megváltottam a világot és új irányt szabtam az emberiség fejlődésének, de be kell látni, ez a leginkább kézenfekvő megoldás az olcsó, kerek és indusztriális étkezőasztal problémájára. Haladjunk.

Fázisfotók nincsenek, mert nem sok fotóznivaló van azon, hogy csiszolok, csiszolok, csiszolok, csiszolok és csiszolok. Persze a pácolást lefotózhattam volna, de a hőség elvette az amúgy sem nagy mennyiségű eszemet. Bocs.

Amint korábban írtam, csiszolva érkezett és hát tényleg lekaptak róla egy jókora réteget, de sajnos ez nem jelentette azt, hogy ezzel végeztem is. Az ecetes öregítőszer ismét akcióba lépett, de nem szürkés lett a végeredmény, hanem majdnem fekete, a barnábbik fajtából. Úgy döntöttem, hogy ez túl setét lenne az asztallapra, úgyhogy azt csak leolajoztam.

p70625-142620.jpg

Namost a folyadékok szőrösítik a fa felületét, szóval csiszolás. Az ecet ráadásul olyan bivalyerősre sikerült (vagy csak ez a fa nem bírja annyira), hogy az alsó részen jókora szálkák is kiálltak belőle. Még több csiszolás. Mire igazán megunhattam volna, kész lett, de még hátra van a lakkozás két rétegben. És természetesen a két réteg között egy kis csiszolás...

Egyelőre azonban félretettem a dolgot, ugyanis nincs itthon lakk, illetve ami van, az nagyon kevés lenne rá. Szóval megkapta az étkezőasztal szokásos kis bizgeréit és használatba vettem.

p70625-142643.jpg

Kezdetnek söröztünk rajta egyet. Teljesen véletlenül derült ki, hogy a négy fém tárcsa, amivel (és rozsdás rudakkal) összefogatták ezt az egészet, pontosan akkora, mint egy sörösdoboz alja, azaz beépített sörtartóm is van, ráadásul négy! 

p70625-142701.jpg

Ez e. Fotó is van róla, de mivel egyik sörgyár se hajlandó szponzorálni a dolgaimat, én meg nem vagyok hajlandó ingyen reklámozni, nem mutatom meg.

Hátra van még négy régi görgő amit az aljára szerelek, de egyelőre nem találtam sehol olyat, amit elbír a pénztárcám és kellően ütött-kopott lenne, illetve elgondolkodtam az alsó tárcsa kisebbre nyesésén, de még nem született meg a döntés ezügyben, mert az még több csiszolást jelentene és abból pillanatnyilag elegem van...

p70625-142756.jpg

És hadd mutassam be a harmadik széket, külön poszt nem készül belőle, csak röviden idefirkantom a lényeget: 500 Forintért vettem, megszabadítottam a csúf, piros, műbőr kárpittól, a változatosság kedvéért csiszoltam egy kicsit, de tényleg nem sokat, majd olajjal kihoztam rajta az erezetet, ismét csiszolás és most arra vár, hogy rávegyem magam a lakkozásra. Érdemes szétnézni az apróhirdetések között, elképesztő dolgokat lehet találni fillérekért...

p70623-141158.jpg

Hátdemost nem? Szerintem új hobbim lesz... :D

Ha kíváncsi vagy a további kincsvadászataimra, felújításaimra, vagy DIY hülyeségeimre, kövess facebookon és instagramon!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scandindustrial.blog.hu/api/trackback/id/tr8712619269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása