Scandindustrial

Stek és a lámpa

2017. január 02. 09:32 - Scandindustrial

Akik követnek facebookon, azok tanúi lehettek, amint Karácsony után nekiálltam arcoskodni, hogy milyen klassz ajándékokat kaptam (egy steklámpát és egy papírkosarat), illetve annak, hogy ígéretet tettem a későbbi megmutatásukra. A papírkosár egyelőre keresi a végleges helyét, a steki viszont egy unalmas kétünnepközti délutánon megkapta az őt megillető törődést.

stj02133.jpg

Ebbe a sarokba állólámpát terveztem, a bura meg is volt hozzá, csak egy földmérő háromlábat kellett volna szerezni és máris kész, de a karácsony keresztülhúzta a terveimet, mellesleg megkönnyítette az életem és egy rakás pénzt spórolt nekem (egy tripod viszont kb. lenullázta volna a költségvetésemet), mivel minden volt hozzá itthon.

Pofonegyszerű kéksárga hack következik, végy egy natúr fa polctartó konzolt, kend le fa örgeítésére használt szmötyivel, ami az én esetemben ecetben áztatott fémdörzsit jelent, fúrj rajta lyukakat a megfelelő helyen, rögzítsd a falra, fűzd át rajta a steklámpa ötméteres vezetékét esetleg egy kapcsoló közbeiktatásával és kész is. Összköltsége 700 jó magyar valuta, ha kaptál ajándékba steklámpát. Ha nem, valamivel több.

stj02134.jpg

Ezen a képen kiválóan látszik, mit hova kell bindzsizni, két balkézzel is összehozható, tapasztalatból beszélek. A lámpát megtartja a súrlódási ellenállás, csak ne fúrj túl nagy lyukakat. Nekem majdnem sikerült, de még így sincs szükség plusz rögzítésre, cserébe könnyedén állítható.

Néhány hangulatfotó szombat délelőttről:

stj02131.jpg

stj02105.jpg

stj02108.jpg

A harmadik képen pedig látszik az utókarácsonyi "ajándék", az új lámpabura (vagymi) is, szintén a kéksárga svédektől, de ne rohanjatok az Örsre, nem fogtok találni ilyet. Kerestem valami hasonlót egy ideje, de külön burát sehol se találtam, aztán valahol a Pinterest sötét bugyraiban belefutottam ebbe. Mint kiderült, külföldön forgalmazzák, csak minket hagynak ki a buliból, szóval Lándönbe szakadt hazánkfiát, bahátomat és hahcostáhsamat kértem meg, hogy intézkedjen ezügyben. Szép lassan befutott a cucc és amint a helyére került, jókorát dobott a szoba hangulatán. Már csak egy jobb küllemű izzóra lenne szükség, mert ez a jelenlegi kicsit ront az összképen...

stj02144.jpg

stj02125.jpg

Új év, új pilácsok. Lesz még pár új dolog mostanában, nem feltétlenül a lakásban, inkább az életemben, de ez nem kapcsolódik a blog témájához. Ami kapcsolódik, arról viszont mostantól hetente minimum kétszer tudósítani fogok. És ezt nyugodtan tekinthetitek fenyegetésnek! :)

A fotókat ismét Scandinavian Point Judit lőtte, mert én feladtam a fényképezőgéppel vívott harcot. Óriási nagy köszi neki!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://scandindustrial.blog.hu/api/trackback/id/tr412090209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása