Scandindustrial

Eltűntem, de már nem

2017. május 04. 10:00 - Scandindustrial

El biza. Nem is kicsit. De volt rá okom. Nem is kevés...

Eltűnésem okai pediglen a következők: munkát kerestem (mocskosul le tudja kötni az ember minden figyelmét a jövőn aggódás), plusz lakásfelfrissítésben segédkeztem majd' minden szabadidőmben, ajtók és keretek mázolása, falfestés, csempefestés, amit csak el tudtok képzelni. Ebből kifolyólag a saját barkácskodásaim egy időre háttérbe szorultak. De majd most!

Két hete volt egy szombatom, amikor itthon voltam és a szokásos ideodakapkodás helyett megcsináltam egy tavaly nyár vége óta húzódó projektet, a fürdőszobatükrök "indusztriálosítását". 

p70422-160948.jpg

A legutóbbi lomtalanításra úgy mentem ki, hogy akarok találni egy ládát, mert nekem dohányzóasztal kell és az egy láda lesz! Nyilván csak ládát nem találtam (de igen, csak nem úgy), viszont szembejött velem két ősrégi, csupa mocsok fiók, amik láttán feltört belőlem az újrahasznosítás, és magamhoz szorítottam őket, mint Jancsibá a pálinkásüveget. Fehér pólóban, de ez most nem annyira kapcsolódik szervesen a sztorihoz, mint ahogy azok a dolgok sem, amiket az egész banzáj lebonyolítása után követtünk el (Adrián, fogd be!).

Hónapokig filóztam, hogy mi legyen belőlük: először képkeretnek, aztán polcnak (a Vénuszomnak és még valami izének), majd többféle fürdőszobai tükörnek/polcnak készítettem volna el őket, de nem sikerült dönteni. Hosszadalmas nyűglődés után egyszer csak úgy ébredtem fel, hogy másnaposan, meg hogy ma megcsinálom a polcokat a fürdőbe, ha addig élek is!

Fentebb látható az alaphelyzet. Lefeszegettem a régi tükröt a falról, a helye még látszik a képen, illetve pótoltam az elmaradt fugafestést. Ezután kivettem a fiókok hátlapját, csavartam a keretekbe kampószemeket, szép bronzosat, a falba meg kampókat, és fellógattam őket próbából.

p70503-181847.jpg

Így.

Aztán eltöprengtem rajta, hogy mi legyen a hátlappal. Nyilván tükrök kerülnek bele, szóval középen biztosan nem kell lefesteni őket, na de milyen színnel menjek neki körülötte? Van fehér, de a fehér csempén nem mutatna túl jól. Van fekete, de nagyon matt, nem lehet rendesen portalanítani és nagyon kevés. Van szürke, majdnem olyan, mint a fal. Emellett maradtam, de kezdem bánni, kicsit sötétebb a fal színénél, és így elüt tőle, szóval lehet, hogy lesz majd egy második köröm is vele, ha kitaláltam, milyen is legyen...

Miután megszáradt a festék, kimértem a tükrök helyét, majd kétoldalú ragszalaggal felapplikáltam őket, és visszatoltam a hátlapokat a keretekbe. Pár szeg, és a rögzítés is megoldva. Aztán felraktam őket a helyükre és örültem.

img_20170423_155452_996.jpg

p70422-175848.jpg

Nem tudom, van-e a keret kezelve bármivel is, de egyelőre így maradnak, később talán leolajozom őket. Viszont ez még a jövő zenéje, mert a következő itthoni projekt a konyha és az előszoba lesz, és ahhoz még össze kell szednem minden bátorságomat, no meg némi pénzt is. Maradjatok, jelentkezem hamarosan!

Egyebekkel is. ;)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scandindustrial.blog.hu/api/trackback/id/tr3712477461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása