Scandindustrial

Eredményhirdetés

2017. január 13. 10:46 - Scandindustrial

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy Eames DSW replika, ami egy depressziós csütörtök délutánon, másfél hónap tökölődés után beesett az ajtómon. A dilemmázós posztból kimaradt (kifelejtettem), hogy ezt szabtam határidőnek a szavazásra, azaz megvan a végeredmény.

p70113-102424.jpg

Első helyezett a Bertoia, amin egyáltalán nem lepődtem meg, magasan a legnagyobb menőség mind közül, ráadásul én is erre adtam le a voksom, viszont ez lesz a legutolsó a sorban, amit beszerzek (innen). Egyrészt jelenlegi tudásom alapján ez a legdrágább, másrészt megy az "ugrálás a fejemen", hogy Tolixtolixtolix.

55b571bfbd3ca3b82305f6cc09f786d5.jpg

Merthogy az a második helyezett, azaz a fehér Tolix is csapattaggá válik, februárban érkezik (innen), tisztán és makulátlanul, aztán jövök én mindenféle szerszámmal és trutymóval, és hamarosan ilyesmivé válik (alant), aminek könnyen egyházszakadás lehet a vége, de vállalom a kockázatot.

019c8e11eeca1493b3f1fe134595186c.jpg

És itt jön a (nem annyira meglepő) csavar a történetben. A harmadik helyre a műhelyszék futott be, de sokáig második helyen volt, ezért elkezdtem túrni a netet, hogy ne kelljen a kéksárgáék verziójára fanyalodni, és belefutottam ebbe:

5810fce93efd1-regi-katonai-lokatoros-kocsi-forgoszek-muhelyszek.jpg

Sajnos elkelt már, de mire ezt kiszúrtam (töredékmásodpercek), addigra vége volt a világnak, meg nekem is, szerelmes lettem, csorgott a nyálam, amit csak el tudtok képzelni. Eszemet vesztve túrtam tovább a netet, végül az Artkraftnál találtam meg őt, sőt, őtet, sajnos bőr huzat nélkül, de a rozsdás fém is megfelel, üsse kavics. Az árára még nem mertem rákérdezni, ha valaki tudja írja meg, de csak kíméletesen, köszi.

Ebből viszont adódik a következtetés, hogy öt székem van/lesz és csak négyre van szükségem, azaz Ercsinek mennie kell. Másképp fogalmazva: eladó egy cirka ötven-hatvan éves, menthető állapotú Erika szék, piaci ár alatt, de csak olyan személynek, aki hajlandó gondját viselni és küld fotót a kész állapotról, amikor majd kész lesz. Érdeklődni facebookon, privát üzenetben!

Ja, és csatlakozni is ér immáron 300-ra duzzadt kis közösségünkhöz! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://scandindustrial.blog.hu/api/trackback/id/tr5112122349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása